Greece 2018 ✈

zaterdag, augustus 25, 2018

Na acht jaar zagen ben ik er dan eindelijk eens geraakt: Griekenland. In juli bracht ik er twee weken van mijn vakantie door met mijn ouders en hun vrienden en oh, wat was ik blij dat ik dit eindelijk van mijn travel bucket list kon afschrappen! Ik droomde er al zo lang van om hier eens naartoe te gaan. Op pinterest zag ik overal foto's passeren en meteen was ik al verliefd op het heldere water, mooie stranden en blauw/witte huisjes. Dit wilde ik dan natuurlijk met mijn eigen ogen zien en daarom besloot ik om mijn foto's in een blogpost te zetten zodat jullie er ook wat van kunnen genieten! x
(de foto's staan een beetje door elkaar hihi x )  












 







 




                                                               












































  























  








                           





































Zo, dit was deel 1 van de foto's, hopelijk vinden jullie ze mooi !

Liefs, Alex x  








You Might Also Like

10 reacties

  1. Wauw wat een mooie foto’s! Ze hebben een hele fijne sfeer! X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk al deze foto's! Ik wil ook echt nog eens naar Griekenland!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Alvast sorry voor de suuuperlate reactie. Ben mijn blog een beetje uit het oog verloren, maar wilde toch nog reageren! Zeker eens gaan, ik ben echt verliefd geworden op het land, de leefstijl en het eten van daar! X

      Verwijderen
  3. Hele fijne foto's! Ik ben voor de helft Grieks en ging vroeger elk jaar naar het eiland Lesbos om mijn vader en de rest van de familie te zien. Nu ben ik er al een aantal jaar niet meer geweest, omdat ik ook andere landen wil zien. Hoe cliché het ook is, ik zou heel graag een keer naar Santorini willen. Alleen al door al die mooie foto's die iedereen daar maakt.

    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh, dankje voor de lieve reactie! Sorry dat de mijne zo erzg laat komt.. ;) Santorini is een must om te zien, maar ik zou er zeker niet langer dan 2 of 3 dagen blijven!

      Liefs
      Alex x

      Verwijderen
  4. ooh deze foto's zijn zoooo mooi!! ziet er echt kei tof uit!! die foto's van die mannen bij dat roze muurtje, oooh zo leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Sorry voor de keilate reactie, hihi! Dankjewel, zeker op die van de mannen was ik zo trots!

      Verwijderen