The book of lists

zaterdag, februari 17, 2018


Lijstjes, lijstjes, lijstjes,... Ik kan er geen te veel hebben. Voor alles verzin ik er wel eentje: lievelingseten of -drinken, dingen om te doen, films en series die ik graag wil bekijken en ga zo maar door... In deze blogpost laat ik jullie zien welke lijstjes ik zoal maak!


Favoriete liedjes
- Mirrors - Niall Horan
- Homesick - Dua Lipa
- Rockabye - Anne-Marie
- Kiwi - Harry Styles


Favoriete snacks

- groentenchips
- Petit Beurre
- chocolade


Series/films die ik nog wil zien

- Friends
- If I stay
- The end of the f***ing world
- Babydriver
- Patser
- Stranger things 


Boeken die ik nog wil lezen
- Simon vs. the homosapien agenda - Becky Albertalli
- Let it snow - John Green
- Als ik stil ben heb ik een bos in mijn hoofd - Siel Verhanneman
- Jij en ik - Jojo Moyes
- milk and honey - Rupi Kaur


Favoriete drankjes
- Ice tea
- Cola zero
- café latté 
- virgin mojito  


Favoriete (kleding)winkels
H&M - Think Twice
- Episode
- Zara
- Bershka
Monki
- DeSlegte


Bucketlist 
- Weight Watchers blijven volhouden
- 100 abonnees op youtube
- (minstens) 15 boeken lezen


To-Do list
- blog afmaken
- huiswerk
- spotify playlist aanmaken
- foto's maken voor blogpost

Favoriete hotspots
- Happy Days in Dendermonde ( ALL TIME FAV !) 
- Wasbar 
- Bar Buur
- Holy food market (Gent)

Travel: where to go to
- Griekenland
- Canada
- Australië

Zo, dit waren een paar van mijn lijstjes, maar weet dat er natuurlijk nog duizend verschillende soorten lijstjes bestaan! Nu kennen jullie al een paar van mijn favourites. Hopelijk vonden jullie dit een beetje leuk!






You Might Also Like

6 reacties

  1. Hi, ik kom hier via de facebookgroep van Amber, maar wauw, leuke blog heb je! Hele leuke lijstjes!! (Friends moet je echt zien!! & ahh nog iemand die houdt van de Think Twice, yess!)
    Liefs,

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Sorry dat ik dit zo laat zie, omg, maar dankje! Dat is superlief! (en YES, eindelijk iemand!!)

      Liefs, Alex x

      Verwijderen
  2. Ah leuke lijstje! Ik vind Suits echt een hele leuke serie!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Heb het al meerdere mensen horen zeggen dus zal het eens een kijkje geven! :)

      Verwijderen
  3. Wauwie, super leuke blog heb je!!! 🙂 die foto's zijn ook echt heeel leuk! heel cool om je lijstjes te zien! X

    BeantwoordenVerwijderen