Little Mix - The Glory Days Tour 2017 !

vrijdag, juli 07, 2017





                           
Hier ben ik weer met een nieuwe blogpost! Deze keer vertel ik jullie over het concert van Little Mix en The Vamps.

Enkele weken geleden (op 2 juni om precies te zijn) gingen Manon, Elene en ik gaan kijken naar Little Mix! We vertrokken na school meteen richting de Lotto Arena, waar het concert plaatsvond.


Daar kwamen we Hanne en Lies tegen, wat echt heel grappig was, omdat we voor het concert zeiden dat we elkaar in die massa nooit zouden tegenkomen!

We aten en dronken nog wat, voordat we de zaal binnenstapten en ons vlug zo dicht mogelijk tegen het podium gingen zetten. De zaal was anders dan ik verwachte. Het was de eerste keer dat ik naar een concert in de Lotto Arena was gegaan en het is er veel kleiner dan het sportpaleis, wat het eigenlijk echt superleuk maakte, omdat je dichter bij de artiest(en) staat.

Al gauw begon het voorprogramma, The Vamps! Ze waren echt super goed. Ze zongen hun eigen liedjes, maar ook een medley van verschillende populaire liedjes, zoals Shape Of You van Ed Sheeran. Bradley had zo een schattig accent en zijn danspasjes waren ook altijd heel grappig. Hij sprong heel de tijd van hier naar daar en ineens liep hij ook even door het publiek, waardoor iedereen flipte. Spijtig genoeg ontbrak er één iemand van de band, omdat hij een oortontsteking had en dus moest rusten.





Daarna was er een korte pauze. Elene, Manon en ik kochten wat om te drinken, en toen ik me omdraaide om het drinken aan te geven, had ik door dat ik naast de enige echte Jasper Publie stond, ook wel bekend als de hoofdzanger van Bandits, die jammer genoeg gaan stoppen met optreden. Heel het concert stond hij met Tagmag te filmen, vlak naast ons. (Neen, we waren echt niet aan het flippen!!!) Hij was echt super lief en ging met ons op de foto!





En toen was het de beurt aan de meiden van Little Mix, de act waarvoor iedereen kwam! Hun intro was echt super, met achtergronddansers en -beelden, maar ook vuurwerk! Hun kledij was ook weer on point, zoals altijd als ze optreden! Iedereen danste op de liedjes en zong superhard mee, en bij de tragere liedjes werd er met de zaklamp geschenen, wat een heel mooi effect had in de zaal. Ze zongen niet alleen, maar dansten ook, wat het nog leuker maakte! Echt een geslaagd concert! 












Hieronder ook nog enkele foto's in Antwerpen na het concert, die genomen zijn door mijn papa! 



Little Mix, een topband als je het mij vraagt! 

Altijd liefde,

 `


You Might Also Like

0 reacties